Wednesday 21 September 2011

3.00pg yg aku benci..

ptg smalam aku post entry pasal antu.... then mlm td aku ketakutan sorg2 smbil mengingat kembali kenangan2 seram aku dolu2..sampaila aku lelap..


zzzzzzzzzzzzzz.....


tibe2 aku tjaga kul 3pg ++. dem...aku nih da la jenis yg payah nk lelap.. so aku berhempas-pulas nk pejam blik mate aku nih.


then tetibe.. "kikiki... huhuhu..hihihihihi".. sayup2 je aku dgr..


alamak...ah sudah.. amende ni... aku tgk kiri.. aku tgk kanan.. diam..


then.."hihihi kikiki" bunyi lagi...


meremang nye...seram..seram..


pastu aku tgk btol2 bunyi tu dr mane...


loh.. rumet aku ropenye...dem..


so, aku kejutla die..liat gile.. x bangun2..
then, aku bio jela.. yg pelik tuh, sampai aku lelap die still ber'huuhuu hihihi'


ngigau pela agaknye ye...





p/s: penah kene kejut ngan 'seswatu' kul 3 pg time aku kt asrama dlu.. so, aku anti btul kalo tjaga pkul 3 pg nih.. troma hehe


moral of stori: asrama mmg berantu beb...

2 comments: